Digitale service
Digitalisering is overal. Wie zaken doet, voelt ergens aan dat die trein niet te missen is. Niet alleen omdat je er klanten en leveranciers beter mee kan bedienen, maar ook omdat je er zelf heel wat voordeel uit kan halen. Omdat we dat bij Fiduciaire Ten Hove goed beseffen, zijn ook wij op de trein van de digitalisering gesprongen.
Werk je liever op de oude, vertrouwde manier? Geen probleem: we blijven ook onze oude werkmethodes trouw. Jij kiest dus zelf op welke basis je met ons samenwerkt.
Om jou een concreet beeld te geven, kan je kiezen uit drie werkmethodes:
100% digitaal met de Fiduciaire Ten Hove app
Hoe werkt het?
Boekhoudkundige stukken zoals facturen, foto’s van btw- of benzinebonnetjes kunnen digitaal snel en makkelijk aangeleverd worden. Bovendien heeft Fiduciaire Ten Hove een handige app ontwikkeld waarmee je via jouw smartphone toegang krijgt tot jouw boekhouding en documenten.
De belangrijkste voordelen:
- Je hebt een real-time overzicht van de kosten die je in rekening bracht.
- Het wordt voor jou als klant veel makkelijker om de verwerking van jouw boekhoudkundige stukken op de voet te volgen.
- Zowel jijzelf als jouw adviseur bij Ten Hove wint tijd. Dat betekent dat er voor ons meer tijd overblijft om jou persoonlijk te adviseren.
Wanneer beschik ik over cijfers
Altijd. Je kan elke dag jouw totale kosten met bijhorende documenten bekijken.
Snellere cijfers beginnen met snel scannen
Hoe werkt het?
Je bezorgt ons de documenten niet op papier, maar door ze in te scannen. Zo kunnen wij deze documenten verwerken via een pakket. Deze manier van werken biedt enkele voordelen:
- We kunnen je sneller de cijfers bezorgen
- We hebben meer tijd voor extra dienstverlening, zoals advies.
Wanneer beschik ik over cijfers?
Via deze methode kunnen we jou maandelijks op de hoogte brengen van de cijfers.
De originele manier
Werk je liever op de oude, vertrouwde manier? Ook dat is geen probleem. Uiteraard verkiezen wij in deze digitale tijden wel één van voorgaande werkmethodes.
Hoe werkt het?
Je levert documenten en facturen aan, met de hand of per post. Ze worden vervolgens door ons kantoor verwerkt met een boekhoudpakket.
Wanneer beschik ik over cijfers?
Deze methode neemt de meeste tijd in beslag. Elke drie maanden krijg je de cijfers.
Meer weten over onze diensten?
We helpen je graag verder.
Schrijf je in op de nieuwsbrief van Digitale service